Известие

Collapse
No announcement yet.

Твърди спирачки! Проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Твърди спирачки! Проблем

    Преди запалване спирачката ми е като камък, след загасяне на двг не съм я докосвал. Като запаля поомеква, но малко, спират, мн са чувствителни, но хода на педала е мн малък в сравнение с преди няколко дена. Накладките имат 3-4 мм още. Вечерта като се прибрах като спрях да паркирам и изгасих двг ми миришеше странно. Накладките мислех да ги сменям скоро.
    Откъде може да е проблема? Маркучите ли са за смяна, и няма добро налягане вече?
    Изчетох доста теми и стигнах до този извод, някакви съвети?
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

  • #2
    Ами освен да отидеш при опитен майстор,за друго не се сещам,а и си чел доста,там всичко е описано.
    Успех с намирането на проблема.
    Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
    Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
      Преди запалване спирачката ми е като камък, след загасяне на двг не съм я докосвал. Като запаля поомеква, но малко, спират, мн са чувствителни, но хода на педала е мн малък в сравнение с преди няколко дена. Накладките имат 3-4 мм още. Вечерта като се прибрах като спрях да паркирам и изгасих двг ми миришеше странно. Накладките мислех да ги сменям скоро.
      Откъде може да е проблема? Маркучите ли са за смяна, и няма добро налягане вече?
      Изчетох доста теми и стигнах до този извод, някакви съвети?
      Я първо си смени накладките, пък след това вече ще видим

      Comment


      • #4
        Абе колега ти ще престанеш ли да се изкаваш неподготвен?

        Кви накладки кви 5 лв.? Не четеш ли какво пише човека?

        Щом След като е изгасен мотора и след известно време при първо натискане педала е твърд значи в сервото не се държи вакум. Това може да е повреда в самата мембрана или клапанчето на вакума да пуска обратно.

        Колега виж от колектора излиза един маркуч за вакума на спирачките. Преди сервото имаш едно клапанче на тази тръбичка. Извади тръбичката от колектора и дръпни с уста на вътре. Ако успееш да дръпнеш въздух си за клапан. Ако не тогава трябва да свалиш сервото и да се ремонтира или подмени с ново.

        Като караш иначе педала твърд ли е? Като напомпаш поумеква ли?

        То малко гадаене става тук ама... ако отговориш не тези въпроси може да улесниш нещата.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Като карам педала има ход, но не е голям, преди час карах един пич да я покара, но той разлика не открива. Защо след като огася двг, без да съм пипал педала за спиране, той се втърдява?!
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
            Като карам педала има ход, но не е голям, преди час карах един пич да я покара, но той разлика не открива. Защо след като огася двг, без да съм пипал педала за спиране, той се втърдява?!
            Изгасиш ли мотора трябва да можеш да натиснеш поне 3, 4 пъти спирачките докато се втвърдят. Ако веднага се втръдяват значи губи вакума в сервото. Или клапанчето или вътре мембраната.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Изгасиш ли мотора трябва да можеш да натиснеш поне 3, 4 пъти спирачките докато се втвърдят. Ако веднага се втръдяват значи губи вакума в сервото. Или клапанчето или вътре мембраната.
              Абе аз чета, ама искам да го накарам първо да си смени накладките, щот така ще си види и състояниетто на спирачните апарати. Но обърни внимание на това - Като запаля поомеква, но малко, спират, мн са чувствителни - ако сервото не работеше нямаше да спират. Затова мисля, че е клапанчето, ама така на сухо ... си е гадаене

              Comment


              • #8
                Кое е това клапанче, и ако е от него какво струва, утре ще я занеса за диагностика на спирачната система, да я прислушат. Но ако е това за което говорите, как се оправя този проблем?
                Last edited by rusiq86; d.m.y г., 00:39.
                sigpic
                Gulfstream G650 with Italian design...

                Comment


                • #9
                  От сервиза ми казаха, че за смяна е ел.клапан контрол EGR! устройството което е от ляво на съда за хидравлична течност, в който влизат две макручета, и регулира количеството вакуум. Та той май не се поправя, и гледам струва нов 100лв, а не е консуматив, дали да не взема вотра ръка от него.
                  sigpic
                  Gulfstream G650 with Italian design...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                    От сервиза ми казаха, че за смяна е ел.клапан контрол EGR! устройството което е от ляво на съда за хидравлична течност, в който влизат две макручета, и регулира количеството вакуум. Та той май не се поправя, и гледам струва нов 100лв, а не е консуматив, дали да не взема вотра ръка от него.
                    Не си играй със спирачките

                    Comment


                    • #11
                      Увриха ме че си спира и ще спира, това го имало само при дизелите , нямало откаде да се създаде вакуум, та просто спирачката е малко по-мека с него когато двг е изгасен.
                      sigpic
                      Gulfstream G650 with Italian design...

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                        От сервиза ми казаха, че за смяна е ел.клапан контрол EGR! устройството което е от ляво на съда за хидравлична течност, в който влизат две макручета, и регулира количеството вакуум. Та той май не се поправя, и гледам струва нов 100лв, а не е консуматив, дали да не взема вотра ръка от него.
                        Че тоз клапан не е ли за турбото?
                        sigpic
                        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                        147 JTDm 140-Малката манекенка
                        GT- JTDm 150

                        Comment


                        • #13
                          Не приятел. Някой по-вещ дали ще е проблем да сложа втора ръка от това клапанче!
                          Last edited by rusiq86; d.m.y г., 19:05.
                          sigpic
                          Gulfstream G650 with Italian design...

                          Comment


                          • #14
                            От този клапан може да ти губи вакум. ЕГР се изолира при Евро2 с метална пластина. В Фиат форума е описано подробно как се изолира ЕГР.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                              Не приятел. Някой по-вещ дали ще е проблем да сложа втора ръка от това клапанче!
                              Аз пък защо си мислех,че вакума за спирачките се създава от вакум помпата,а не от еджеера.
                              Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                              Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                              Comment

                              Working...
                              X